uvijek na mreži

Stigla je blagdanska reklama Coca-Cole

Koliko god bilo neobično da jedan brend koji proizvodi osvježavajuće piće postane sinonim blagdana, odlična marketinška strategija učinila je upravo to! Unazad nekoliko godina Coca-Coline reklame postale su nešto što označava početak blagdanske groznice te baš svaku ispratimo s velikim interesom, oduševljenjem, a nerijetko i s paketićem maramica. Emotivne i tople obiteljske priče oko blagdanskog stola nekakva je okosnica baš svih reklama ovog brenda, a ove godine je naglasak stavljen na otuđenost među ljudima. Premijerno je prikazana u Meksiku i priča nam priču o maloj obitelji koja se preselila u novi stan. Dječak otkriva da je jedna od susjeda starija žena koja nema bliske odnose s ostalim stanovnicima zgrade. Kad stigne Božić, on je odluči iznenaditi.

Primijetivši da nema kamina, uspijeva stvoriti svoj od posloženih kartonskih kutija. S obzirom na entuzijazam mališana, susjedi mu počinju pomagati dok ne naprave kamin koji se spaja izravno s prozorom starice. Kad stigne Božić, lansiraju paket s porukom: “Čekamo vas.”

Coca-Colina božićna reklama želi prenijeti poruku jedinstva, zajedništva i suradnje uoči božićne sezone. Sve u ritmu kultne glazbene pjesme “Mary Poppins” koja završava porukom: “Božić je čaroban kada ga dijelimo.”

Komentiraj