uvijek na mreži

SPLIT KAO ODLIČAN PRIMJER: O kampanji ‘Želiš li se mijenjati za mjesto?’ govorilo se u Bruxellesu

Nakon što je prošlog tjedna dobila pohvale u Hrvatskom saboru u sklopu okruglog stola „Primjena znaka pristupačnosti u RH“, kampanja Split parkinga „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ ovog tjedna u pozitivnom kontekstu istaknuta je i u prijestolnici Europe, Bruxellesu.

Glavni cilj ove konferencije bio je dodatno usmjeriti pažnju zastupnika EU parlamenta na ovu važnu temu. Istaknuli su dva glavna problema, ona ista koja su prisutna i u Hrvatskoj – neunificiranost znaka pristupačnosti na razini Europske unije te nepropisno parkiranje na mjesta za osobe s invaliditetom. Ádám Kósa u uvodnom je dijelu konferencije pohvalio i istaknuo upravo primjer kampanje iz Splita, iz Hrvatske pod imenom „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ kao nešto što provjereno može pomoći u borbi s nepropisnim parkiranjem.    

– Na ovoj konferenciji želimo vam pokazati na koji način možemo riješiti ovaj problem na području Europske unije. Jedanodličan primjer za to je kampanja iz Splita, Hrvatske. Radi se o kampanji s dodatnim znakovima u kojoj su predstavljene poznate osobe, uzori, koji su lica ove kampanje kako bi pokazali da su ovo mjesta za osobe s invaliditetom, osobe smanjene pokretljivosti i da to trebamo poštovati, a ne to zloupotrebljavati. Stoga se nadam da se ovaj pozitivan primjer može proširiti po cijeloj Europi. Radi se o odličnom praktičnom primjeru iz Hrvatske i mislim da je to nešto o čemu trebamo nastaviti raspravu danas kako bismo napravili korak dalje. Ovdje vidimo kako su se svi sugrađani aktivno uključili u borbu za prava osoba s invaliditetom, zaključio je uvodno izlaganje Kósa.

Komentiraj