Turističko-ugostiteljska škola Split sudjeluje na Adriatic Gastro Show Sajmu Split koji se održava u Spaladium areni gdje su predstavili svoj novi vizualni identitet
Turističko-ugostiteljska škola Split, nositelj projekta Uspostave regionalnog centra kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva koji je jedan od strateških projekata Splitsko-dalmatinske županije, predstavila je na Adriatic Gastro Showu svoj novi vizualni identitet.
Osnovni cilj Projekta uspostave regionalnog centra kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva “RCK FitSplit” je podizanje izlaznih kompetencija učenika i polaznika cjeloživotnog učenja kako bi se pomoglo u rješavanju nedostatka radne snage u sektoru koji je jedan od ključnih pokretača cjelokupnog gospodarstva Republike Hrvatske. S tim u svezi cilj je i podizanje izlaznih kompetencija strukovnih nastavnika koji će nakon niza edukacija i individualnih usavršavanja biti spremni usmjeriti učenike prema zahtjevima tržišta rada. Naglasak se stavlja i na suradnju s partnerima u gospodarstvu i visokim učilištima radi postizanja vertikalne prohodnosti u sustavu obrazovanja i ostvarenja primarno navedenog cilja.
U okviru sajma održano je i natjecanje u pripremi i prezentaciji koktela Lady’s cup, a između ostalih nagrađene su učenice Gabrijela Vučko, Leonarda Vatavuk i Manuela Boras.